Wij stellen graag voor: Receptie, back office en administratieve werkzaamheden: Farida Lemouchi.

Interview medewerker: Farida | Deurtechnieken.nl

Onze Farida Lemouchi zorgt voor het backoffice werk en een gedeelte receptie, dus de kans is groot dat zij de telefoon aanneemt als je ons belt.

Hoe ben jij bij Louwers Deurtechnieken terecht gekomen?
Ik ken eigenaar Bart van den Hoogenhoff inmiddels al zo’n jaar of 11. We leerden elkaar kennen via goede vrienden en we hadden een klik. Destijds werkte ik in de horeca en daar was de uitdaging voor mij vanaf. Ik was op zoek naar een andere uitdaging die goed te combineren moest zijn met muziek maken. Als zangeres van een band, moet ik vaak repeteren en veel optreden en dit voorziet voor een deel ook mijn inkomen.
Tijdens een biertje vertelde ik dat ik op zoek was naar nieuw werk en toen vroeg Bart me wat ik dan precies wilde. Ik antwoordde toen dat ik het liefst een baantje had van 9 tot 5, administratief, klantencontact, drie dagen in de week etc. En zo ben ik bij Louwers aangenomen.

Wat zijn je werkzaamheden binnen het bedrijf Deurtechnieken Brabant?
Mijn functie binnen het bedrijf is administratief backoffice werk en een gedeelte receptie werkzaamheden. Een groot onderdeel van mijn functie betreft het ondersteunen van de directie.
Dat is een zeer uiteenlopend takenpakket. Het zijn veelal administratieve taken zoals klanten te woord staan, het verzorgen van de salaris administratie, netwerkbeheer, softwaresysteembeheer, debiteurenbeheer en het samen ontwikkelen van nieuwe strategieën op het gebied van automatisering.

Wat maakt het werken voor jou anders bij Louwers Deurtechnieken?
De persoonlijke betrokkenheid!
Als voorbeeld noem ik de een campagne die we mogen organiseren in september 2021 voor de stichting No Guts No Glory. Dit naar aanleiding van een indringende ervaring in mijn privé situatie. Afgelopen maart is mijn lieve vriendin Sharon Theuws overleden aan kanker nadat ze een jaar daarvoor te horen had gekregen dat ze dood zou gaan.
In die periode ben ik in contact gekomen met de stichting NGNG, die wensen gerelateerd aan muziek uitvoert voor patiënten en hun mantelzorgers. Zij hebben voor Sharon en haar gezin Jankfest georganiseerd en ik mocht daarbij zijn. Ik heb aan den lijve ondervonden wat dit kan betekenen voor iedereen die daarbij betrokken was en dat heeft mij diep geraakt. Iedereen die dit moet doormaken verdient het dat ze geholpen worden bij het maken van onvergetelijke herinneringen. Natuurlijk kost dat geld en ik mag me namens Louwers Deurtechnieken in gaan zetten om meer mensen attent te maken op deze stichting en wat ze realiseren voormensen die het keihard nodig hebben.

Wat zijn voor jou de kenmerken van Louwers Deurtechnieken?
Bij Louwers staat klantvriendelijkheid hoog in het vaandel.
Daar doen we allemaal heel erg ons best voor en dat krijgen we van onze klanten ook terug. Dat is zeer bevredigend en geeft veel energie.