Veel gestelde vragen over bedrijfsdeuren:
Verzekeringen
Regelen julie de zaken met de verzekering?
Wanneer u schade meldt, zorgen wij voor een transparante offerte en een vakkundige reparatie
Na uw schademelding komt een van onze monteurs een nood reparatie verrichten en neemt de schade op. Als een nood reparatie niet nodig is, komt onze adviseur bij u experts langs om de situatie te beoordelen en de schade te inventariseren.
U ontvangt een duidelijke offerte met een overzicht van de schade, de materialen die vervangen moeten worden, de arbeid die daarvoor nodig is en de eventuele extra benodigdheden zoals een hoogwerke of heftruck. Deze offerte kunt u direct doorsturen naar uw verzekeraar.
Wij werken samen met verschillende schade-experts en verzekeraars en bij eventuele vragen, beantwoorden wij die snel en vakkundig, zodat het hele schade proces correct en snel verloopt.
Na goedkeuring van de offerte bestellen wij de materialen en plannen wij de reparatie voor u in. Onze gedreven monteurs voeren het herstel professioneel en efficiënt uit.
Zo zorgen zij ervoor dat uw bedrijfsdeur weer veilig en operationeel is, met minimale verstoring van uw bedrijfsvoering.
Als ik geen klant ben, kan ik dan ook terecht met schade aan mijn deuren?
Absoluut! Neem dan zeker contact met ons op. Bij Louwers Deurtechnieken is elke nieuwe klant van harte welkom. Ook als u nog geen lopend onderhoudscontract heeft of klant bij ons bent, zorgen wij ervoor dat uw schade snel en vakkundig wordt hersteld. U kunt rekenen op dezelfde service, kwaliteit en professionaliteit die al onze klanten van ons gewend zijn. Wilt u weten wat onze klanten van onze service vinden, kijk dan naar wat klanten over ons vertellen.
